torsdag den 24. november 2011

Pakkekalendere

Uhh, jeg har før siddet d. 30 november og pakket 96 små pakker ind. DET gør jeg aldrig mere.

Sidste år lavede jeg store flotte julestrømper, og dermed slap jeg for indpakningen!

Da mine dejlige børn ikke helt kan slippe ideen om at få lidt hver dag, så blander jeg en pose med ting de alligevel skal have, nye sokker, blyanter, hårelastikker, smart tandbørste, voks osv. + så noget slik - ikke dårligt kalender slik, men lækre chokoladestykker eller en pakke tictac - så er der lidt til hver dag, og jeg bliver ikke ruineret.

Alle søndage får de en gave, d. 1 december, den dag de får juleferie og lillejuleaften. Ellers er det slik eller det andet spiselige. Og derfor er gaven d. 1 december - en ny tandbørste og en tube tandpasta!!

Det smarte er jo at man kan have det i en pose og så dumpe det i sokken før man går i seng!

Jeg har prøvet alle de færdiglavede kalendere fra Lego, Playmobil og Matas. Men det er alligevel ikke altid pengene værd. Det er lidt øv når man får et ridderskjold. Så vil mine i hvert fald hellere have et par sokker (som de nok havde fået alligevel)

Under alle omstændigheder er jeg klar - gaverne skal bare ned i sokkerne efterhånden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget - så bliver jeg så glad!