søndag den 18. december 2011

Nedtælling så småt..

Ja, jeg ved da godt at det ikke er alle som har juleferie nu. Det er også første gang i mange år at det sker for mig!

Derfor er det godt at have en sidste planlægningsrunde - har du styr på det hele?
Det som mangler, skriv det ned og få det ud af systemet.

Enten kan du tage et par stykker af opgaverne fra din liste om dagen, eller også gøre det hele på en gang, hvis du orker det.

Men husk at bruge tid til at nyde.

Jeg sætter mig ofte og nyder synet af vores juletræ - som godt nok er lille - men som dufter af jul og forventning.


Vi fik vores juletræ tidligere end vi nogensinde har haft før. Sidste år var vi heller ikke hjemme til jul og vi fik faktisk slet ikke noget juletræ.

Så for ligesom at kompensere for denne traumatiserende juletræsmangel, anskaffede vi os årets juletræ allerede for 10 dage siden til alles store glæde!

Der er dog ikke kommet lys på endnu - det må vente til vi er tilbage igen efter vores juleweekend!

Men så skal det også tændes og nydes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget - så bliver jeg så glad!