mandag den 22. oktober 2012

Juleklub

Jeg mener jeg har fortalt om min juleklub allerede sidste år!?

En julegave-bytte-klub!

I år skal der sendes langt, så julegave-legen er allerede i gang. Ting er købt og bliver sendt over flere vande, til et sted ude i verden!



Morsomt er det at finde på julegaver til en man ikke kender. Endnu mere morsomt er det at modtage en gave fra en hemmelig nisse som først giver sig til kende juleaften når pakken åbnes!

En sjov og hyggelig leg som jeg kun kan anbefale, især hvis man ikke får nok overraskelser i julen og så er det jo en formidable undskyldning for at lege.

Gør det med gode veninder der bor langt væk, familien som er spredt i hele landet, kolleger som du har det sjovt med, gamle klassekammerater, eller på din blog?

Man kan eventuelt få hjælp til julelegen på elfster.com hvor det hele er sat op i forvejen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget - så bliver jeg så glad!