lørdag den 20. oktober 2012

Før-forberedelser..

Ja, ja, ja.
Der er længe til endnu og det har knap nok været efterårsferie, og nu er butikkerne begyndt med både pebernødder og færdigblandet gløgg.
For ikke at tale om de forskellige chokoladekalendere. Og alt det der.

Og folk brokker sig i stride strømme.

Jeg købte en sølle pose pebernødder, som jeg tog med på efterårsferie til meget stor glæde for alle!
Og det blev altså ikke jul af den grund.
Heller ikke selvom jeg kom til at spille nogle julesange med Bing Crosby på vej i sommerhus.

Men det var ganske hyggeligt.

Men der er faktisk kun 6 uger til første december og hvis jeg ikke skal dø af stress fordi jeg skal nå alting i december, så skal jeg igang med at tænke over forberedelserne.
I år har jeg jo ikke noget arbejde, så jeg har oceaner af tid, men tænk nu hvis jeg får et job midt i det hele... okay det er nok meget lidt sandsynligt, men det kunne jo godt ske, og så er jeg da klar og skal ikke stå d. 23 december, uden at have en eneste gave.

Så jeg tænker over hvad der skal gøres. Sådan lidt. Jeg har ikke tænkt mig at pynte op eller noget, endnu i hvert fald, men bare tænke over hvad og hvordan.

Ikke hvorfor - det giver jo nemlig lidt sig selv.

Men altså.

Jeg har gravet julebogen frem og gør siderne klar til kapitel 1 i Julebogen!

Jeg har en mappe på computeren som hedder jul. Og hvert år har sin egen mappe. Nu har jeg kopieret hele mappen fra sidste år, og blot kaldt den Jul 2012. Så jeg er klar til en ny omgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget - så bliver jeg så glad!