mandag den 14. oktober 2013

Snart klar til nedtælling!

Nej det er ikke jul endnu, og jeg har ikke tænkt mig at pynte op.
Ej heller vil jeg igang med julemusikken.
I hvert fald ikke officielt.

Men i anledning af at mine børn har efterårsferie, har jeg taget min julebog frem!

Og har printet nye sider til den.
Så jeg kan starte min planlægning lige om lidt og håbe at i år, så glemmer jeg ikke noget.

...

Jeg er smugstartet lidt faktisk.

...

Jeg er ved at samle sammen til at lave julekort.
Og jeg fik prøvet en ide som jeg har set i en bog Sif har lavet.


Men jeg tror at det skal være hjemmebagt brød. Så skiverne kan blive lidt tykkere, for ægget var lige ved at flyde ovenud.

Det eneste du skal bruge er en udstiksform. Og noget creme mod brandvabler..
Så går resten af sig selv!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget - så bliver jeg så glad!