tirsdag den 20. oktober 2015

Tidligt op

Jeg plejer ikke at stå tidligt op søndag morgen.
Ikke at jeg snuer den halve dag, jeg er da som regel oppe og i gang før 9, men at stå op 7:30 en søndag er ikke noget jeg gør så tit.

Det er meget få ting som kan få mig op så tidligt, men lige præcis i søndags var det en af de få ting som gjorde at jeg fumlende kom i tøjet før kl.8.

Rema1000 havde nemlig et særtilbud på dette års Georg Jensen juledims. Og jeg var godt klar over to ting:
1. At de nok ikke ville have flere kasser stående.
2. At der nok ikke ville være flere tilbage i løbet af ugen.

Så da jeg entrerede en af de lokale Rema'er søndag morgen lidt efter åbningstid, var alle odds på min side.

Jeg forlod da også butikken igen, inklusive morgenbrød, julepapir og GJ juledims - som i øvrigt er rigtig sød - og et umiskendeligt "nu-er-det-snart-tilladt-at-være-i-julehumør" humør.

Senere fik jeg besøg af min mor som jamrede højlydt over vejret.
Som, indrømmet, bestemt ikke er noget at råbe hurra for, men det er der jo så meget andet der er i stedet.
Som for eks. at sidde og drikke te, høre Tchaikovskis Nøddeknækker, grine og lave julestjerner.

Så det gjorde vi!

Georg Jensen juledims 2015
 
Mens jeg glædede mig enormt over at være stået tidligt op en grå søndag i oktober!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Sig noget - så bliver jeg så glad!