lørdag den 22. december 2012

Mince Pies

Englændere eller anglofile kender garanteret mince pies. Men mange andre kender dem måske ikke. Jeg havde for eks. aldrig hørt om dem før Fiona stak et fad i hånden på mig for to år siden.

Det er en engelsk traditionel juleting, lidt i stil med vores brunekager. Altså ikke i smag men i juleeffekt!

Det er en slags minitærte fyldt med "mincemeat" som blandt andet er rosiner og pomeransskal. Med dej-låg på. Og selve tærten er drysset med flormelis når den er færdig.

I fordums tid - på korsriddernes tid - var der også tørret kød i. Nu er det blot tørrede frugter og krydderier.

Det smager langt bedre end det umiddelbart lyder.



Jeg fik en virkelig god opskrift af Fiona sidste år, og da hun også forærede mig et glas mincemeat - det færdige fyld som bliver solgt i England - skulle der mince pies på kagelisten i år!

Det er ikke børnenes livret, de smager mere krydret end sødt, men jeg er helt vild med dem, og håber at kunne opdrive et glas mincemeat til næste jul!



Ellers må jeg jo bare lave det selv, hvis ellers jeg kan finde en brugbar opskrift.

Tærtedejen laver man af:
350 gr. Hvedemel
225 gr. Smør
en knsp salt
1 æg
evt. lidt vand til lige akkurat at samle dejen. (Jeg fik ikke brug for noget vand til min portion denne gang; måske var ægget lidt større)

Selve dejen skal holdes køligt mellem udrulningerne da der er så meget smør i at den næsten smelter!

Udstik små rundeller og put evt. dejen i bunden af en silikone-muffins-form. Dejen skal stikke max. 1 cm. op ad siderne.
Læg en skefuld mincemeat på din minitærtebund og udstik nogle lidt mindre "låg" af dejen. Jeg brugte forskellige blomsterforme, så de blev lidt dekorative at se på.

Mince pie'erne skal bage i ovnen ved 180-190 grader i 15-20 min. De må endelig ikke blive for mørke.

Drys med flormelis og pak dem lagvis i en kagedåse med pergamentpapir i mellem.

49 kommentarer:

  1. DU TRENGER LÅN
    Jeg har nettopp fått lånet mitt på 200 000,00 euro fra REMY.CREDIT Send dem en e -post nå for lånet ditt (remy.credit111@gmil.com) whatsapp: +46769618757 de er de beste, prøv dem og vitne om at låneforbudet er veldig rask og sikker med utdanningen på 2%
    EMIAL: (remy.credit111@gmail.com)
    Trenger du et presserende lån innen 24 timer? de har raske og enkle lån til deg jeg mary anne fra Stockholm Sverige er alenemor veldig fornøyd nå med mine to barn REMY COMPAY er det beste få lånet ditt i dag} Send ham en e -post nå for et hurtiglån Mail: remy.credit111@gmail.com
    Gud velsigne deg, Mr. REMY FINK

    SvarSlet
  2. Trenger du et lån? Send oss ??en remy.credit111@gmail.com e-post (remy.credit111@gmail.com) remy.credit111@gmail.com Hei Hvordan har du det i dag?? Trenger du et presserende lån nå innen de neste 6 timene uten stress eller forsinkelse REMY. CREDIT er her for å løse alle problemene dine i dag, vi gir lån til 2% rente og send oss ??en e-post nå for det presserende lånet dittSend oss ??en e-post email; remy.credit111@gmail.com (remy.credit111@gmail.com)
    e-post email; remy.credit111@gmail.com
    e-post email; remy.credit111@gmail.com
    e-post email; remy.credit111@gmail.com
    e-post email; remy.credit111@gmail.com
    e-post email; remy.credit111@gmail.com
    e-post email; remy.credit111@gmail.com
    e-post email; remy.credit111@gmail.com
    e-post email; remy.credit111@gmail.com
    e-post email; remy.credit111@gmail.com

    SvarSlet
  3. I DAG FIK JEG MIT ØNSKEDE JULELÅNEBELØB 520.000,00 SEK FRA ET PÅLIDELIGT OG PÅLIDELIGT LÅNESELSKAB. HVIS DU HAR BRUG FOR ET LÅN NU EMAIL KONTAKT remy.credit111@gmail.com De tilbyder alle former for lån Hej, jeg er her for at vidne om, hvordan jeg fik mit lån fra REMY LOAN FINANCE(remy.credit111@gmail.com) Jeg donerer Ved ikke om du har brug for et akut lån til at betale regninger, starte forretning eller bygge et hus, de tilbyder alle former for lån. Så kontakt REMY CREDIT, han har alle oplysninger om, hvordan du får penge hurtigt og smertefrit uden omkostninger/stress via e-mail: remy.credit111@gmail.com Overvej alle dine økonomiske problemer løst og løst ASAP. Del dette for at hjælpe en sjæl lige nu TAK. de tilbyr alle typer lån email REMY CREDIT de er de beste de kan hjelpe deg med alle slags lån 100% spar

    SvarSlet
  4. Hej mine damer og herrer; Har du brug for et kviklån inden for 24 til 48 timer? Hvis dit svar er ja, vil jeg råde dig til at ansøge om et lån hos Novelty Finance.

    Mit navn er Davina Claire, jeg er finansdirektør, og jeg er også finansiel konsulent. Det er kommet til min opmærksomhed, at mange mennesker har så svært ved at få et lån enten fra banker eller andre finansielle institutioner på grund af høj rente, utilstrækkelig sikkerhed, gæld i forhold til indkomst, lav kreditscore eller andre årsager. Jeg er her for at anbefale alle, der leder efter et lån, at kontakte Novelty Finance for et lån til en meget lav rente på 3%. De er et pålideligt og troværdigt lånefirma, og du kan arbejde med dem. Du kan kontakte dem via e-mail: | noveltyfinances@gmail.com | ELLER send en besked på WhatsApp via +447915601531 for mere information.

    NOVELTY FINANCE leverer finansieringsløsninger. De tilbyder alle former for lånetjenester (Personligt lån, Erhvervslån og mange andre). De tilbyder fleksible og flere lånemuligheder, herunder sikrede og usikrede lån, langsigtede og kortfristede lån, der er skræddersyet til dine økonomiske behov.

    Hvad du får, når du ansøger med Novelty Finance:
    • Øjeblikkelig adgang til dine midler efter godkendelse.
    • Konkurrencedygtige renter (3 % om året)
    • Fleksible tilbagebetalingsbetingelser
    • Evnen til at betale dit lån hurtigere ud
    • Nem godkendelse, hvis du har brug for yderligere midler
    • Du vil ikke skynde dig at betale lånet tilbage, du vil få tid til at starte tilbagebetalingen af ​​lånet.
    • Ingen skjulte gebyrer

    Hvordan man ansøger:
    Det er nemt og hurtigt at ansøge om et lån!
    Hvis du er interesseret i at ansøge om et lån hos Novelty Finance og har brug for mere information om lånetilbuddet, skal du SENDE EN EMAIL til (noveltyfinances@gmail.com) ELLER sende en besked på WhatsApp via +447915601531 for mere information og mundtlige orienteringer. Vilkår og betingelser er gældende.

    SvarSlet
  5. At få et lovligt lån har altid været et stort problem for kunder, der har økonomiske problemer og har brug for en løsning på det. Spørgsmålet om kredit og sikkerhed er noget, som kunder altid er bekymrede over, når de søger et lån fra en legitim långiver. Men .. den forskel har vi gjort i lånebranchen. Vi kan arrangere et lån fra intervallet $ 10.500. til $ 100.000.000 så lavt som 2 % i rente Svar venligst straks på denne mail: [info.annie_finance0@yahoo.com] Vores tjenester omfatter følgende: Gældskonsolidering Andet realkreditlån Erhvervslån Personlige lån Internationale lån Lån til enhver form Familielån ETC Ingen social sikkerhed og ingen kreditkontrol, 100% garanti. Alt du skal gøre er at fortælle os præcis, hvad du ønsker, og vi vil helt sikkert gøre din drøm til virkelighed. (info.annie_finance0@yahoo.com). siger JA, når dine banker siger NEJ. Endelig finansierer vi små lånefirmaer, mellemmænd, små finansielle institutioner, for vi har ubegrænset kapital. Kontakt os for yderligere oplysninger om at anskaffe et lån. Svar venligst med det samme på denne e-mail: info.annie_finance0@yahoo.com BEMÆRK: Husk, at det kun vil tage mindre end 24 timer at behandle din fil er 100 % garanteret uanset din kreditscore. Få din øjeblikkelige lånegodkendelse Vores tjenester omfatter følgende: Gældskonsolidering Andet realkreditlån Erhvervslån Personlige lån Internationale lån Lån til enhver art Familielån E.T.C whatsapp nummer +393511585394 Vi er certificeret, og dit privatliv er 100 % sikkert hos os. Bekymre dig ikke mere om dine lån eller økonomi. Med venlig hilsen, fru Annie Terry.

    SvarSlet

  6. Tilbud om lån til en lav rente årligt Bemærk: Vi tilbyder lån til private og kommercielle organisationer til en meget lav årlig rente på 2 %. Lånets løbetid er 1 år til 50 års tilbagebetaling. Vi giver lån inden for intervallet 5.000 USD til 500.000.000 USD. Dette er for at udrydde den voksende historie med Bad Credit og også for at bringe stabil fortjeneste til både vores virksomhed og vores kunder. Mister du søvn om natten og bekymrer dig om, hvordan du får en lovlig låneudbyder? Kontakt: Scott Loan Agency nu via e-mail: Scottmcallloans@gmail.com
    WHATSAPP:+1 (219)2714465Vi tilbyder lån til en lav rente på 2 %, og vi tilbyder
    *Personlige lån,
    *Gældskonsolideringslån,
    *Venturekapital,
    *Erhvervslån,
    *Uddannelseslån,
    *Boliglån
    *Lån uanset årsag!"
    For mere presserende oplysninger, vend straks tilbage til os.Kontakt os på via:Scottmcallloans@gmail.comWHATSAPP:+1 (219)2714465

    SvarSlet
  7. Leder du efter et konsolideringslån, usikrede lån, erhvervslån, realkreditlån, billån, studielån, personlige lån, risikovillig kapital osv! Jeg er en privat långiver, jeg yder lån til virksomheder og privatpersoner med en lav og rimelig rente på 2%. E-mail til: christywalton355@gmail.com

    SvarSlet
  8. Hei herr/fru
    Vi tilbyr lån fra: 10 000 til 9 500 000 € med en rente på 2%.
    Du vet at det er forbudt å låne penger.
    Du må få et lån, ta hensyn til områdene der vi kan.
    Å hjelpe deg:
    * Økonomisk
    * Bedriftslån
    * Boliglån
    * Investeringslån
    * Billån
    * Gjeldskonsolidering
    * Kredittgrense
    * Andre boliglån
    * Tilbakekjøp av kreditt
    * Personlige lån
    *Studielån
    Du ser etter et prosjekt og trenger finansiering, du trenger penger til å betale regningene dine, penger til å investere i virksomheten.
    kontakt oss på e-post [ georgewilliamsloanfirm333@gmail.com ]

    Send oss en e-post via: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com

    Send oss en e-post via: georgewilliamsloanfirm333@gmail.com

    SvarSlet
  9. Har du brug for et akut lån til at betale din gæld af eller et egenkapitallån for at forbedre din forretning? Er du blevet afvist af banker og andre finansielle bureauer? Har du brug for en lånekonsolidering eller et realkreditlån? Led ikke længere, for vi er her for at lægge alle dine økonomiske problemer bag os. Kontakt os via e-mail: jurgenstefanfinancialservice@gmail.com jurgenstefanfinancialservice@outlook.com Eller Whatsapp: +919654763221 +2348071917956 Disse er Jurgen Stefan Financial Service. Vi tilbyder lån til interesserede til en rimelig rente på 3%. Intervallet er fra 5.000,00 euro til 100.000.000,00 euro.

    SvarSlet
  10. Hej, leder du efter et gældssaneringslån, usikrede lån, erhvervslån, realkreditlån, billån, studielån, personlige lån, risikovillig kapital osv.! Jeg er en privat långiver, jeg yder lån til virksomheder og privatpersoner med en lav og rimelig rente på 2%. E-mail til: christywalton355@gmail.com

    SvarSlet
  11. Har du brug for et nødlån til at betale af på din gæld eller et egenkapitallån for at forbedre din forretning? Er du blevet afvist af banker og andre finansielle bureauer? Har du brug for en lånekonsolidering eller et realkreditlån? Led ikke længere, for vi er her for at lægge alle dine økonomiske problemer bag os. Kontakt os på e-mail: {larrybright424@gmail.com Vi tilbyder lån til interesserede parter til en rimelig rente på 3%. Intervallet er fra 5.000,00 euro til 100.000.000,00 euro.

    SvarSlet
  12. Hej, jeg er en lykkelig gift kvinde. I nogle måneder led jeg et økonomisk tilbageslag, og jeg var nødt til at refinansiere, da mine regninger havde en forfaldsdato til at betale. Jeg forsøgte at lede efter lån fra flere låneselskaber, både virksomheder og private, men uden held afviste de banker, jeg besøgte, alle min kredit. Men da Gud ville favorisere mig, blev jeg præsenteret for Mike Harris med et privat selskab med delt kapital, jeg fik tildelt et beløb på 50.000,00 euro til personlige erhvervslån. I dag er min økonomiske status genoprettet, og min virksomhed er nu stabiliseret. Tak fordi du introducerede mig for Mike Harris, fordi du hjalp mig. Han er en god mand og gudfrygtig, og jeg beder til, at Gud velsigne ham rigt for at hjælpe mig. Mit råd til alle, der har brug for et lån af enhver art, er at tage kontakt hurtigt via E_mail: (servicepersoonlijke.aanbieding@gmail.com)

    SvarSlet
  13. Har du brug for et bekvemt lån for din tilfredshed? Vi tilbyder et lån på 3% rente til lokale og internationale låntagere. Vi er certificerede, pålidelige, pålidelige, effektive, hurtige og dynamiske, og vi samarbejder. vi yder et langfristet lån på maksimalt 2 til 50 år.

    Har du brug for et direkte, nemt og overkommeligt lån til at betale af på din gæld, oprette en virksomhed eller af en anden grund? Hvis ja, så kontakt os venligst for et lån.

    Dette tilbud er til seriøse mennesker.

    Hvis du er interesseret, så kontakt os venligst via: E-mail: fredmorefinance@gmail.com
    fredmorefinance@hotmail.com
    WhatsApp: +2348071917956 +919654763221

    Vi er certificerede,
    pålidelig, effektiv, hurtig og dynamisk.

    Med venlig hilsen
    Fred More
    fredmorefinance@gmail.com

    SvarSlet
  14. Personligt og investeringslån tilbud

    Vi tilbyder lån til seriøse personer til en lav rente på 3%.

    Skal du betale dine regninger, eller har du brug for et investeringslån? Dette er det rigtige sted at få den økonomiske hjælp, du har brug for. Vi tilbyder et minimum på €5000,00 til et maksimum på €50.000.000,00.

    E-mail os på: mobilfunding1999@gmail.com for mere info

    Med venlig hilsen

    SvarSlet
  15. Hej Udsigter rundt om ordet her er mit vidnesbyrd om, hvordan jeg fik mit lån. Jeg troede, der ikke var nogen god långiver på internettet, fordi jeg har ansøgt om lån i et flere lånefirma på internettet, men jeg blev ikke snydt, før jeg fik mere end tusindvis af kundeudtalelser om, hvordan de fik lånet i Mike Harris Private Loan Company, så jeg prøvede det i tvivl, da alt håb var ude. Jeg var i en ulykke for nylig og havde brug for en bil...hurtigt! Jeg kontaktede Mike Harris Private lånefirma, og forventede egentlig ikke andet end den normale service, men jeg var totalt chokeret over arbejderne på kontoret! De gik ud af deres måde at sikre, at jeg fik en god handel og en god bil. og en vellykket lånetransaktion Jeg kunne ikke tro den fremragende service, jeg modtog! Arbejderne var så vidende, venlige, hjælpsomme og nede på jorden..Jeg er aldrig blevet behandlet så godt før hos et lånefirma. I har alle min sag fra nu af, og vi vil ikke tage andre steder hen! alle mine venner, som jeg har introduceret til Mike Harris Private lånefirma lever alle godt og glade, jeg takker jer alle for hjælpen og støtten. Sætter virkelig pris på den service, du har ydet. Stærkt anbefalet til alle økonomiske nødsituationer, hvis du i øjeblikket er i en dårlig situation, bare kontakt Mike Harris private lånefirma med den direkte firma-e-mail: (servicepersoonlijke.aanbieding@gmail.com) Tak

    SvarSlet
  16. VELKOMMEN TIL DET STORE BRODERSKAB
    Ønsker du at være medlem af Illuminati som et broderskab, der vil gøre dig rig og berømt i verden og have magt til at kontrollere mennesker i højsædet i hele verden. Er du en forretningsmand eller -kvinde, kunstner, politisk, musiker, studerende, ønsker du at være rig, berømt, magtfuld i livet, så tilmeld dig Illuminati broderskabskulten i dag og få øjeblikkelig rig summen af. 2 millioner dollars på en uge og et gratis hjem. hvor du vælger at bo i denne verden og også få 81.000.000 amerikanske dollars om måneden som løn.
    E-mail: (bil.illuminati666@gmail.com)
    FORDELE GIVES TIL NYE MEDLEMMER, SOM TILMELDER ILLUMINATI.destination
    1. En kontant belønning til en værdi af $6.000.000.00 USD efter initiering.
    2. En ny slank drømmebil til en værdi af 80.000 USD
    3. Et drømmehus købt i det land du selv vælger
    4. En måneds ferie (fuldt betalt) til din drømmeturistdestination.
    5. Et års golfmedlemspakke
    6.A V.I.P-behandling i alle lufthavne i verden
    E-mail: (bil.illuminati666@gmail.com)
    Kontakt stormester på Whats-app (USA) +1 (647) 660 3830

    SvarSlet
  17. Hej alle sammen, mit navn er Nancy Schuerwegen, er fra Holland. Jeg vil gerne dele mit vidunderlige vidnesbyrd om, hvordan jeg fik min mand tilbage, som jeg svor nogensinde at være sammen med, indtil da han overlod mig til en anden kvinde uden grund, og jeg prøver at få tingene til at fungere for os begge, men tingene blev værre og jeg elsker ham så højt, og der er intet, jeg kunne gøre for at få min mand tilbage, før jeg så et vidnesbyrd fra en kvinde ved navn Sara Van Gysel fra Holland på internettet, der talte om en kraftfuld trylleformular kaldet Traditional Doctor Lukaku, som bragte hende mand tilbage inden for 24 timer, så jeg beslutter mig for at give det en chance, og til min største overraskelse gjorde han det også for mig, ligesom han gjorde for Sara Van Gysel, og jeg har mange mennesker, der klager over falsk trylleformular, men denne jeg mødte var en rigtig trylleformler, der hjælper mig med at løse mit problem, jeg ikke har nogen løsning på, jeg introducerer mange af mine bedste venner, der har lignende problemer, og deres problem blev løst med stor hjælp fra traditionel læge Lukaku, som hjælper dem med at komme tilbage deres kærester inden for 24 timer. Jeg er så glad for, at min mand er tilbage til mig igen, og det mest overraskende er, at vores kærlighed er meget stærk, hver dag er lykke og glæde. og der er intet som at være sammen med den mand, du elsker. Jeg er så glad for, at min kærlighed er tilbage til mig med hjælp fra traditionel læge Lukaku. hvis du har lignende problem vil jeg råde dig til at kontakte ham, han er der for at hjælpe dig og få et smil på læben, som han gjorde til mig og andre, du kan sende ham en e-mail på (lukakuspellcaster@gmail.com)

    SvarSlet
  18. Hej,

    Jeg er fru Maria Elisabeth Schaeffler, en tysk forretningsmagnat, investor og filantrop. Jeg er formand for Wipro Limited. 25 procent af mine personlige midler bruges til velgørenhed. og jeg har også lovet de resterende 25 %

    at give væk til enkeltpersoner i år 2022. Jeg har ... selv besluttet at donere 1.500.000,00 euro til dig. Hvis du ved min donation er interesseret, så kontakt mig for mere information.

    Du kan også finde ud af mere om mig på følgende link

    https://www.forbes.com/profile/maria-elisabeth-schaeffler-thumann/#443b4a6e19c7

    Med venlig hilsen
    Administrerende direktør Wipro Limited
    Maria-Elisabeth_Schaeffler
    E-mail: mrsmariaelisabeth@aol.com

    SvarSlet
  19. Trenger du et hastelån for å fjerne gjelden din eller trenger du et egenkapitallån for å forbedre virksomheten din? Har du blitt avvist av banker og andre finansbyråer? Trenger du et lån konsolidering eller boliglån? Ikke søk mer siden vi er her for å gjøre alle dine økonomiske problemer til fortiden. Kontakt oss på e-post:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    nettsted: www.oceanfinance.co.uk

    Dette er Ocean Finance Mortgages. Vi tilbyr lån til interesserte med en rimelig rente på 2 %. Rekkevidden varierer fra 2 000 Euro til maksimalt 100 000 000,00 Euro.

    SvarSlet
  20. Hej mine damer og herrer; Har du brug for et kviklån inden for 24 til 48 timer? Hvis dit svar er ja, vil jeg råde dig til at ansøge om et lån hos os på Novelty Finance på e-mail via: noveltyfinances@gmail.com ELLER WhatsApp Via: +447915601531

    NOVELTY FINANCE leverer finansielle løsninger. Vi tilbyder alle former for låneydelser (Personligt lån, Erhvervslån og mange andre). Vi tilbyder også fleksible og flere lånemuligheder, herunder sikrede og usikrede lån, langsigtede og kortfristede lån, der er skræddersyet til dine økonomiske behov.

    ✓ Nem godkendelse
    ✓ Fleksibel tilbagebetalingstid 6 - 360 måneder
    ✓ Meget praktisk - Du kan ansøge om et lån på dit bekvemme sted og tidspunkt.
    ✓ Øjeblikkelig adgang til dine midler efter godkendelse.
    ✓ Tilskudsrente (3% om året)
    ✓ Du vil ikke skynde dig at betale lånet tilbage, du vil få tid til at starte tilbagebetalingen af ​​lånet.
    ✓ Ingen skjulte gebyrer
    ✓ Du bliver guidet gennem hele forløbet

    Hvordan man ansøger:
    Det er nemt og hurtigt at ansøge om et lån hos os!
    Send os din låneanmodning gennem;
    E-mail: {{ noveltyfinances@gmail.com }}
    Ring eller skriv til os på WhatsApp via: +447915601531.
    Vilkår og betingelser er gældende.

    SvarSlet
  21. Trenger du et nødlån for å betale ned gjelden din eller et egenkapitallån for å forbedre virksomheten din? Har du blitt avvist av banker og andre finansbyråer? Trenger du en lånekonsolidering eller et boliglån? Se ikke lenger, for vi er her for å legge alle dine økonomiske problemer bak oss. Kontakt oss på e-post: {larrybright424@gmail.com Vi tilbyr lån til interesserte parter til en rimelig rente på 2 %. Området er fra 5 000,00 euro til 100 000 000,00 euro

    SvarSlet
  22. HEJ
    seeren er her for at dele mit vidnesbyrd om, hvordan jeg endelig sluttede mig til illuminati-hætten og blev RIG BERENDT OG MÆRKTIG Jeg prøvede mit bedste for at blive medlem af hætten, men blev snydt mange gange, før jeg endelig stødte på et vidnesbyrd på nettet, så jeg kontaktede agenten, jeg var så bange for, at han ville bede mig om en masse penge, før jeg kunne nå kvarteret, men til min overraskelse bad han kun om at købe de ting, jeg lavede, og i dag er jeg så glad for at fortælle verden, hvem der er rig og var i stand til at bygge mange virksomheder med alt dette, jeg har summen af 20 millioner dollars på min personlige konto, og jeg er også kendt over hele verden med de sager, som er betroet mig af Illuminati, som også har magten til at gøre, hvad jeg vil.. Jeg ved, at mange mennesker kan være på min vej og bede om hjælp her er deres
    officiel e-mail: illuminatibrotherhood5555@gmail.com
    www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati
    Pas på svindlere, og du skal være over 18 år.

    SvarSlet
  23. Vi tilbyr lån og finansielle tjenester av alle slag. Våre lån veldig fra bedrifter til personlige lån eller lange eller korte løpetider med gunstige renter (2%). Vår låneprosess er veldig rask og pålitelig med garantier. For mer informasjon om våre tjenester, besøk oss på vår e-post; { pedrosalvador346@gmail.com } vennligst gi oss beskjed om hvor mye lån du trenger og ønsker varigheten på lånet. Vi håper å høre fra deg. Du kan sende en melding til e-postadressen

    SvarSlet
  24. jeg vil dele min fantastiske oplevelse med den bedste trylleformular DR WALE, min mand var mig utro, og da jeg fandt ud af, at vi havde en kamp, ​​som førte til, at han udfyldte en skilsmisse, græd jeg og blev syg, da jeg søgte efter kærlighedscitater online jeg så folk snakke om ham og hans store arbejde, hvis sag lignede mit, de efterlod hans kontaktoplysninger, jeg kontaktede ham, og han fortalte mig, at jeg ikke skulle bekymre mig om, at han efter uger vil annullere skilsmissen og vende tilbage til mig, efter at jeg gjorde alt, hvad han bad om mig at gøre til min største overraskelse næste dag aften det var min mand han knælede ned og tryglede mig om at acceptere ham tilbage, tak endnu en gang DR WALE du er virkelig en velsignelse for mig han kan også hjælpe dig med at kontakte DR WALE på WhatsApp/Viber : +2347054019402 ELLER drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlet
  25. Vil du låne, og du ved ikke, hvor du kan få et rigtigt lån?
    Vil du starte en virksomhed, men du har ingen kapital?
    Skal du ansøge om et lån af en eller anden grund?
    Mangler du et julelån?

    Dit håb er endelig her, da Elena Nino yder hurtige og pålidelige lån, deres service er 100% ægte og garanterer dig at få dit lån, når du ansøger, kontakt venligst via e-mail og godkend i dag på: elenanino0007@gmail.com

    Tak og Gud velsigne
    TILLID
    Ingrid

    SvarSlet
  26. LÅNEMULIGHET
    Er du en gründer, industrimann, handelsmann eller en annen person
    med økonomiske problemer. Du vil utvide virksomheten din, du vil starte en virksomhet, du har gjeld å betale tilbake, så er JAMES KELVIN LÅNEFIRMA svaret på spørsmålene dine. Nå har du den eneste personen som kan hjelpe deg. Det er denne mannen Mr. JAMES KELVIN., vennligst kontakt ham via e-postadressen hans: jameskelvine28@gmail.com og du vil bli helt fornøyd

    SvarSlet
  27. DR WALE HJÆLPER MENNESKER I ENHVER TYPE FORELATIONSSPØRGSMÅL OG LOTTERINUMRE
    Det er en meget svær situation, når man spiller i lotteriet og aldrig har vundet, eller bliver ved med at vinde lav fond ikke op til 100 bukke, jeg har været et offer for et så hårdt liv, den største fond jeg nogensinde har vundet var 100 bukke, og jeg har har spillet lotteri i næsten 12 år nu, tingene ændrer sig pludselig i det øjeblik, jeg stødte på en hemmelighed på nettet, et vidnesbyrd om en trylleformular kaldet DR WALE, som hjælper folk i enhver form for lotteri-numre, når de gik online, så mange gode vidner om DR WALE. nu er jeg en stolt lotterivinder ved hjælp af DR WALE, jeg vandt $1.000.0000.00, og jeg gør dette bekendt for alle derude, som har prøvet alle dage at vinde i lotteriet, tro mig, dette er den eneste måde at vinde på lotteriet. En anden god nyhed her er, at DR WALE også hjælper en af mine venner med at bringe sin mand tilbage, som forlod hende for en anden dame. nu hvor min veninde lever lykkeligt med sin mand. Du kan kontakte DR WALE Via: WhatsApp/Viber +2347054019402 ELLER E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    DR WALE kan også hjælpe dig med at løse dette problem

    (1)Bringer den tidligere kæreste tilbage.
    (2) Urtekur og spirituel healing.
    (3) Du ønsker at blive forfremmet på dit kontor.
    (4) Graviditetsbesvær.
    (5)Vind en retssag.

    SvarSlet
  28. Min mand tog hjemmefra for at bo sammen med en anden kvinde, han havde mødt på arbejdet, og sendte mig skilsmissepapirer. Jeg ønskede ikke en skilsmisse, fordi jeg elsker min mand meget højt, og jeg vil ikke have, at min familie falder fra hinanden. Jeg havde en mistanke om, at kvinden havde bundet min mand med en trylleformular, så han ikke kunne vende tilbage til sin familie. Jeg ledte efter tips til, hvordan jeg får min mand tilbage, og jeg fandt en kommentar, der sagde, at Dr. Ige Ajayi hjalp hende med at få sin mand tilbage efter måneders skilsmisse, så jeg fik mailen fra Dr. Ige Ajayi fra kommentaren. Jeg sendte brevet og e-mailede ham om mit problem, og han svarede mig og forsikrede mig om, at han vil få min mand tilbage inden for to dage, og til min største overraskelse kom min mand tilbage inden for to dage som lovet af Dr. Ige Ajayi og nu min mand. mand er tilbage hos mig og er endnu mere kærlig end før. Du kan også søge hjælp hos Dr. Ige Ajayi via e-mail: drigeajayi@gmail.com eller WhatsApp på +2348130035939.

    SvarSlet
  29. Hei mine damer og herrer, Trenger du økonomisk hjelp? Jeg er Susan Benson. Jeg er en utlåner og også en finansiell konsulent.

    Trenger du et bedriftslån, privatlån, boliglån eller et lån for å fullføre prosjektet? Hvis svaret ditt er ja, vil jeg anbefale deg å kontakte firmaet mitt. Vi tilbyr alle typer lånetjenester, inkludert langsiktige og kortsiktige lån, sikrede og usikrede lån og mange flere. For mer info, skriv til oss via e-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) eller send meg en melding direkte på WhatsApp via: +447360502110 og motta et svar på et øyeblikk.

    Et lån fra et realistisk og kompetent selskap er det du trenger for å nå målet ditt. Vi er et omfattende finanstjenesteselskap og vi er forpliktet til å hjelpe deg med å oppfylle alle dine ambisjoner. Vi er spesialister på å tilby strukturerte økonomiløsninger til enkeltpersoner og bedrifter på den mest effektive og raskeste måten.

    * Du kan søke om lån når som helst og hvor som helst.
    * Fleksibelt beløp - Du bestemmer selv hvor mye du vil låne.
    * Rask direkte finansiering - Motta lånet ditt innen 24 timer etter godkjenning.
    * Fleksibel rente på 3 %.
    * Høye godkjenningsrater
    * Fleksibel tilbakebetaling - Du skal velge tilbakebetalingsdato, enten ukentlig, månedlig eller årlig for en varighet på 1-30 år.
    * Enkel online søknad.
    * Personlig veiledning og ekspertise.
    * Ingen skjulte kostnader

    Ikke gå glipp av en mulighet på grunn av mangel på økonomi. Ta kontakt med firmaet mitt nå, vi kan hjelpe deg med et lån fordi vi har hjulpet en rekke enkeltpersoner og organisasjoner som har hatt økonomiske vanskeligheter over hele verden

    For mer informasjon om lånetilbudet vårt, send oss gjerne din låneforespørsel via
    E-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Formidlere/konsulenter/meglere er velkomne til å ta med sine kunder og er 100% beskyttet. I full tillit vil vi samarbeide til fordel for alle involverte parter.

    SvarSlet
  30. Har du brug for et akut lån? Vi giver personlige lån? Erhvervslån? boliglån? Landbrugslån? Uddannelseslån? Debet konsolideringslån? Lastbil lån? Billån? Hotel lån? Refinansiere lån? og flere skolelån? Startlån? .Vi tilbyder til 2% rente! Kontakt os via: richardcosmos5@gmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg blev gift med min skolekæreste, vi har begge to børn sammen. vi levede fint, ikke før hans stedmor kom for at besøge os. efter en uge hun rejste, begyndte min mand at udvise en sjov adfærd over for mig. Jeg var chokeret og overrasket, fordi jeg aldrig vidste, hvad jeg gjorde forkert. han fortalte mig, at han afsluttede vores ægteskab, og han vil også tage børnene med. Fordi jeg vidste, at min mand ikke var sådan en mand med dårligt hjerte, skulle jeg bare lede efter en løsning til tiden. det var sådan, jeg stødte på, at DR WALE så mange gode vidnesbyrd om ham. så jeg kontaktede ham og fortalte ham alt, hvad der foregik med mig. DR WALE fortalte mig, at han ville forberede en trylleformular til mig, og han bad mig om at få nogle ting, som jeg betalte for dem. efter at han fortryllede mig, viste han sig, at min mands stedmor stod bag alt, hvad der er sket i vores ægteskab. hun gjorde en besværgelse for adskilt jeg og min mand, min mand stedmor er nu i skam. alt takket være DR WALE, der kom på det rigtige tidspunkt for at hjælpe mig ud af dette rod. DR WALE er en god mand med sine ord. du kan også kontakte ham, og han vil bringe din lykke tilbage. WhatsApp/Viber +2347054019402 ELLER drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlet
  32. Efter at jeg var blevet i et dårligt ægteskab i nogle år, også ved at tænke på det, mister jeg også mit job, jeg græd dag og nat, og jeg blev næsten gal. Men nu er jeg tilbage på benene, alt tak også DR WALE, der genoprettede min lykke. Efter at jeg havde læst om alle de gode ting, DR WALE har gjort for folk, kontaktede jeg ham hurtigt og fortalte ham om, hvad jeg går igennem. Min mand tævede mig altid uden grund, og han bliver altid stødt på alt, hvad jeg gør. Efter at have fortalt DR WALE alt dette, gjorde han en trylleformel for mig og fandt ud af, at min mand så en anden uden for vores ægteskab, det er grunden til, at han kommer hjem og ledte efter fejl. Men alt takket være DR WALE, at han nu har bragt alt tilbage til det normale igen. min mand har bedt mig om tilgivelse, og min chef på min arbejdsplads har bedt mig om at komme tilbage på arbejde. Jeg anbefaler også DR WALE alle, der har brug for hjælp. kontakt DR WALE Via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlet
  33. Har du lett etter finansieringsmuligheter for ditt nye boligkjøp, bygging, eiendomslån, refinansiering, gjeldskonsolidering, personlige eller forretningsmessige formål? Velkommen til fremtiden! Finansiering gjort enkelt hos oss. Kontakt oss da vi tilbyr vår finansielle tjeneste til en lav og rimelig rente på 3 % for lang og kort låneperiode, med 100 % garantilån. Interessert søker bør kontakte oss for videre låneoppkjøpsprosedyrer via: joshuabenloancompany@aol.com

    SvarSlet
  34. Har du brug for et akut lån? Vi giver personlige lån? Erhvervslån? boliglån? Landbrugslån? Uddannelseslån? Debet konsolideringslån? Lastbil lån? Billån? Hotel lån? Refinansiere lån? og flere skolelån? Startlån? .Vi tilbyder til 2% rente! Kontakt os via: (dakany.endre@gmail.com)

    lånetilbud

    SvarSlet
  35. Har du brug for lån? personlige lån? erhvervslån? realkreditlån? landbrugs- og projektfinansiering? vi giver alle former for lån til 2% rente! Kontakt Email; dakany.endre@gmail.com

    SvarSlet
  36. Hej og velkommen til Spotcap Global Financial Services, mit navn er Claudia Klein, jeg er en långiver og også en finansiel konsulent. Jeg tilbyder alle former for låneydelser

    Har du hårdt brug for økonomisk forstærkning? Har du brug for et lån til forskellige formål? hvis dit svar er ja, vil jeg råde dig til at kontakte mit firma via | spotcapglobalservices@gmail.com | eller send en sms på WhatsApp via: +31642117819 | og har et lån på din konto inden for 24 timer, fordi vi leverer fremragende lånetjenester over hele verden.

    Vi tilbyder alle former for lånetjenester (Personligt lån, Erhvervslån og mange flere), vi tilbyder både langfristede og kortfristede lån, og du kan også låne op til 15 millioner euro, og vi giver lån til en lav rente på 3% om året. Mit firma hjælper dig med at nå en række forskellige mål med en bred vifte af låneprodukter.

    Jeg anerkender, at det altid har været et stort problem at få et lovligt lån. For enkeltpersoner, der har økonomiske problemer og har brug for en løsning på det, har mange mennesker det så svært at få et aktielån fra deres lokale banker eller andre finansielle institutioner på grund af høj rente, utilstrækkelig sikkerhed, gæld i forhold til indkomst, lav kreditscore eller andre årsager.

    Ikke flere ventetider eller stressende bankbesøg. Vores service er tilgængelig 24/7 - du kan få et lån og gennemføre dine transaktioner, når og hvor du har brug for det

    Vi leverer 24 timers lånetjenester i verdensklasse. For forespørgsler/spørgsmål? - Send en e-mail til | spotcapglobalservices@gmail.com | eller send en sms på WhatsApp via: +31642117819 | & Modtag et svar med det samme

    Din familie, venner og kolleger behøver ikke at vide, at du mangler kontanter, bare skriv til os, og du vil modtage et lån.

    Din økonomiske frihed er i dine hænder!!

    SvarSlet
  37. Behöver du ett akut lån? Vi ger ut privatlån? Företagslån? Bostadslån? Lantbrukslån? Utbildningslån? Debet konsolideringslån? Lastbilslån? Billån? Hotelllån? Refinansiera lån? och fler skollån? Startlån? .Vi erbjuder till 2% ränta! Kontakta oss via: (dakany.endre@gmail.com)

    låneerbjudande

    SvarSlet
  38. EFFEKTIV OG KRAFTIG KÆRLIGHEDSTAVELSER DR WALE
    Jeg er blevet afvist af min mand efter fem(5) års ægteskab, bare fordi en anden kvinde havde en trylleformular på ham, og han lod mig og barnet lide. en dag, da jeg læste gennem nettet, så jeg et indlæg om, hvordan denne trylleformular på denne WHATSAPP +2347054019502 har hjulpet en kvinde med at få sin mand tilbage, og jeg gav ham et svar på hans WHATSAPP, og han fortalte mig, at en kvinde havde en besværgelse om min mand, og han fortalte mig, at han vil hjælpe mig, og efter nogle dage vil jeg have min mand tilbage. Jeg troede på ham, og i dag er jeg glad for at lade jer alle vide, at denne trylleformular har magten til at bringe elskere tilbage. fordi jeg nu er glad for min mand. Tak for DR WALE. Nå ham på WhatsApp/Viber-nummer: +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com Tak DR WALE. Må dine guder altid belønne dig for dit gode.

    SvarSlet
  39. Mit navn er fru Patricia Kingsman, vi er en ny lovlig låneudbyder i 2023, og vi hjælper gerne ethvert organ, der har brug for økonomisk hjælp, vi tilbyder fra 500.000.00 danske kroner og 5.000.000,00 danske kroner, og vi giver også lån i euro over det, så hvis du brug for hjælp send os venligst en e-mail på:patriciakingsman.loans2016@gmail.com, så din lånetransaktion kan finde sted nu vil du være med dit lån inden for de næste 8 timer, det er en hurtig overførsel og er sikker uden forsinkelse. Så mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com hvis du er interesseret

    E-mail:patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    SvarSlet
  40. Hej alle sammen mit navn er Martin L. Knudsen er fra Danmark jeg har lige modtaget mit lån nu fra fru Patricia Kingsman låneselskab de er nyt lovligt låneselskab i 2023 og det er ikke længe siden jeg har modtaget mit lån fra dem jeg fik mit lån fra dem i dag og nu, da jeg sender denne besked, er jeg meget glad for, at dette firma er rigtig godt, så alle, der har brug for et lån, kontakt dette firma, de er rigtig gode. Mailen er patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    SvarSlet
  41. Hej allesammen

    Mit navn er Tina Charlotte Nissen, jeg er fra Danmark og jeg bor i København. Jeg har ledt efter et lån online, og det eneste, jeg får, er svindlere, men jeg fandt dette lånefirma ved navn Patricia Kingsman lånefirma, og jeg har set folk online bevidne om der gode gerninger, så jeg besluttede at prøve, om jeg vil være glad igen, så jeg ansøgte om et lån på 350.000,00 Euro, og låneudbyderen fru Patricia Kingsman forsikrede mig om, at om 8 timer vil mit lån stå på min bankkonto, så i dag som jeg arbejdede, jeg så, at min bank skrev en besked til mig, at der er nogle midler på 350.000,00 euro på min konto, og jeg takker Patricia Kingsman, fordi hun er ægte, så hvis du har brug for et online lån, så lad være med at blive snydt, som jeg ansøger fra dette firma, fordi hun er det eneste rigtige firma, der giver lån online. Deres mailadresse er patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    SvarSlet
  42. Mit navn er Rikke Nørholt Balslev Samson og jeg er fra København i Danmark, jeg har lige modtaget mit lån fra Patricia Kingsman lånefirma lige nu, og jeg har hørt om dette firma, og jeg troede, det var et falsk firma, men nu er jeg så glad for, at dette firma hjalp mig og 100% dette firma er ægte, så enhver, der har brug for et lån, er dette det rigtige firma til at ansøge fra nu. Jeg ansøgte om et lån til min virksomhed på 250.000,00 danske kroner, og dette firma hjalp mig uden forsinkelse, jeg er så glad, at jeg vidner om dette firma, fordi jeg så andre mennesker gøre det, og jeg er glad for at være blandt de mennesker, der deler vidnesbyrd om, hvordan dette firma hjalp mig, så alle, hvis du har brug for et rigtigt lån, er din hjælper her. deres kontaktoplysninger er patriciakingsman.loans2016@gmail.com

    SvarSlet
  43. Goddag alle her på siden

    Mit navn er Siyabonga Bokamoso Kungawo, jeg er fra Danmark og bor i København[ jeg vil bruge denne lejlighed til at skrive på internettet om fru Patricia Kingsman for nogle uger siden, jeg havde brug for et lån, og jeg blev snydt for omkring 22.000,00 danske kroner af falske långivere, så en dag besluttede jeg mig for at søge efter et lån igen, fordi lånet var meget vigtigt for min virksomhed, så fandt jeg fru Patricia Kingsman, og jeg så så mange mennesker vidnede om hendes virksomhed, og jeg var ikke sikker på, at hendes lån var lovligt, men jeg besluttede mig for for at prøve det, og jeg ansøgte om et lånebeløb på 750.000,00 danske kroner, hun fortalte mig alt, hvad jeg skulle gøre, inklusive et gebyr, jeg skulle indbetale først. Jeg troede, det var en fidus, men jeg prøvede det, for jeg så også folk vidnede om hendes gode gerninger, at hun er meget venlig og hjælpsom, så da jeg indsatte de nødvendige penge til mit lån, forsikrede hun mig om, at jeg vil modtage mit lån om mindre end 8 timer eller senest 8 timer på min bankkonto, sagde jeg okay, og jeg ventede lige i går fik jeg besked fra min bank om, at jeg er blevet krediteret med et beløb på 750.000,00 danske kroner på min bankkonto, så jeg kontaktede hende og fortalte hende om det, og hun var glad for, at jeg har modtaget mit lån. Og jeg lover mig selv, at enhver, der har hjulpet mig, vil dele hendes navn rundt på internettet til hendes store hjælp. Så alle i Danmark eller over hele verden, hvis du har brug for et lovligt lån, kontakt fru Patricia Kingsman, for hun er lovlig, og jeg ved nu, at selvom der er falske mennesker, der henvender sig til låneudlåneren. Fru Patricia Kingsman er Gud sendt. Enhver, der har brug for et kviklån, kontakt hende via e-mail, firmaets E-mailadresse er patriciakingsman.loans2016@gmail.com. Tak og hilsner til alle, der læste min besked.

    SvarSlet
  44. Jeg tog næsten mit liv på grund af min mand, der forlod mig og stoppede med at vælge mine opkald. Han sagde, at han ikke elsker mig længere, jeg prøvede at tigge ham, men han vil ikke svare mig, før vi havde en kamp og slog op i seks måneder, hvorefter jeg indser, at jeg ikke kan tage af sted uden ham. Jeg prøvede alt muligt for at få ham tilbage, men det lykkedes ikke. indtil jeg stødte på denne mand kaldet DR WALE online, kontaktede jeg ham og fortalte ham alt, hvad der er sket mellem mig og min mand, før vi gik fra hinanden. Han spurgte mig ikke alt for bange for, at alt bliver godt igen. han fortalte mig at betale for genstande, som han ville bruge til at forberede kærlighedsformularen til mig, og jeg betalte og fulgte alle råd og instruktioner, han gav mig. Efter at have hjulpet mig med at kaste en kærlighedsbesværgelse og se, kom min mand tilbage inden for en uge. bad mig om tilgivelse, jeg var så overrasket over, at besværgelser som DR WALE stadig eksisterer. Hvis nogen her har brug for hjælp, med al oprigtighed, kontakt DR WALE i dag via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    du er faktisk den bedste DR WALE tak fordi du gjorde mit hjem til et lykkeligt hjem igen. Jeg kan aldrig stoppe med at tale om dig sir. hans er virkelig en fantastisk mand, du kan kontakte ham for løsning af enhver form for problemer som
    (én) lotteriformidling
    (to) ex tilbage
    (tre) bliver gravid
    (fire) kur mod enhver form for sygdom, sygdom og infektion
    Og mange andre kontakter denne store mand i dag og får din
    Problemer løst 100%

    SvarSlet
  45. Hej og velkommen til TRUST FUND FINANCE GROUP, INC.

    Hos TRUST FUND FINANCE GROUP tilbyder vi alle former for låneydelser:

    Har du hårdt brug for økonomisk støtte? Hvis ja, kan min virksomhed hjælpe dig, da vi tilbyder lån til en lav rente på 3 % og uden kredittjek. Vi tilbyder
    Personlige lån, konsolideringslån, risikovillig kapital, erhverv
    lån, Uddannelseslån, boliglån e.t.c.

    Bemærk: Alle interesserede ansøgere skal vende tilbage til os via e-mail for yderligere
    oplysninger om vores låneprogrammer.

    kontakt e-mail: tffinance@aol.com
    Tlf.: +447477169213

    Med venlig hilsen
    låneansvarlig,
    Patricia Daniels.

    SvarSlet
  46. Jeg er her for at lave en anmeldelse af, hvordan DR WALE hjalp mig med at ordne mit ægteskab, og også til dem derude, der søger hjælp og råd om, hvordan du redder dit ødelagte ægteskab eller forhold, for et par måneder siden havde jeg problemer med min mand, jeg bemærkede han har haft en affære med en anden ung dame på hans arbejdsplads. Jeg konfronterede ham, men han blev vred og sagde til mit ansigt, at det er sandt, som om det ikke var nok, gik han videre ved at fortælle mig, at han ikke elsker mig længere at han ville skilles, jeg var for knust og forvirret, jeg tryglede ham om, at jeg ikke ville skilles, men han insisterede, før da havde jeg hørt om DR WALE, mens jeg surfede på internettet, hvordan han plejede at hjælpe folk med brudte ægteskaber og forhold, jeg tænkte på det, og jeg besluttede at kontakte ham, han lover at få et smil på mit ansigt igen, jeg fulgte hans instruktioner og inden for nogle uger blev jeg så overrasket over at se min mand knæle foran mig og undskylde for det han havde sagt om skilsmissen, det er noget jeg aldrig havde forventet, jeg takker DR WALE for det han har gjort for mig, lever nu lykkeligt med min mand og han er holdt op med at se den anden kvinde. Venligst, hvis du har problemer som dette, råder jeg dig til at kontakte DR WALE, han kan også hjælpe dig. via WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlet
  47. Jeg kan ikke glemme, hvordan DR WALE hjalp mig med at genoprette mit ægteskab efter ni måneders adskillelse med min kone på grund af skænderier, og hun rejste og aldrig vendte tilbage til mig, jeg gjorde så meget for at få hende tilbage, men intet lykkedes ikke før Jeg så en kommentar online, da nogen vidnede om, hvordan DR WALE hjalp hende med at få sin mand tilbage, og det var sådan, jeg kontaktede ham gennem hans WhatsApp, og efter at have skrevet mit problem ud forsikrede han mig om, at han vil hjælpe mig med at komme tilbage til min kone inden for få dage efter at have kastet kærlighedsformularen, og efter at han havde fortryllet, kom min kone hjem og tryglede, at hun var meget ked af det i dag, jeg er tilbage med min kone, og vi er begge glade og bor sammen igen. Jeg ved, at der er mange mennesker derude, der ønsker at få deres kærlighed tilbage, kontakt venligst DR WALE, for han er det perfekte svar på dit problem, hans kontaktoplysninger er: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlet
  48. Der er en fantastisk PSYCHIC, der giver lotteri-vindende numre til folk. Jeg vandt $839.342.000 millioner dollars ved hjælp af hans vindertal. Hans navn er DR WALE. Jeg har spillet lotteri i årevis, og jeg har aldrig været heldig, men min ven på kontoret vandt 996.800.000 millioner dollars og sagde op fra arbejdet, så jeg beder ham om hjælp, og han sagde, at DR WALE forudsagde sin sejr efter at have kastet en besværgelse og gav ham vindernummer at spille, og han vandt, så jeg talte med DR WALE på WhatsApp: +2347054019402 for at få hjælp. Han svarede og sagde, at der skulle foretages en læsning og en trylleformular for at afsløre mit vindernummer, jeg oplyste hans krav til læsning og afgivelse af besværgelsen. Efter besværgelsen gav han mig nogle cifre og sagde, at det var mit vindernummer og fortalte mig, hvornår og hvor jeg skulle spille det. Jeg gjorde som instrueret og dage senere fik jeg et opkald om, at jeg vandt $839.342.000 millioner dollars, jeg troede det var en joke, indtil beløbet ramte min bankkonto. DR WALE kan også hjælpe dig med at vinde. Kontakt ham via WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    SvarSlet
  49. Jeg er her for at give vidnesbyrd om, hvordan jeg fik min mand tilbage. Min mand forlod mig uden grund for fire år siden. Han flyttede sammen med en anden kvinde, jeg fik lyst til at slå mig selv ihjel, mit liv blev meget bittert og sorgfuldt. Så en dag fortalte en af mine venner mig om en fantastisk trylleformular, der er meget god, og han sagde, at han gav ham nogle lykketal, som han spillede i et lotteri, og han vandt. Sidste gang jeg tjekkede vidste jeg, at det ikke gik godt for min ven før, så da han fortalte mig, at trylleformularen hjalp ham med at vinde, troede jeg på hans ord. Han fortalte mig, at DR WALE vil bringe min lykke tilbage uden at lede efter, hvor jeg ellers kan nå ud til DR WALE. Jeg brugte den besværgelse, han gav mig, og inden for en uge senere modtog jeg et opkald fra min elskede mand. Han undskyldte og kom tilbage til mig. Han gav mig endda nogle søde gaver som et middel til at kompensere mig. Jeg er meget glad nu. Tak DR WALE, Du kan nå ham via
    WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    Han kan løse ethvert problem som f.
    (1) Hvis du vil have din eks tilbage.
    (2) du har brug for en skilsmisse i dit forhold.
    (3) Du ønsker at blive forfremmet på dit kontor.
    (4) Du vil have, at kvinder og mænd løber efter dig.
    (5) Hvis du ønsker et barn.
    (6) Du ønsker at være rig.
    (7) Du ønsker at binde din mand og kone til at være din for evigt.
    (8) Hvis du har brug for en finansiel holdning.
    (9) Han kan gøre dig gravid.
    (10) Han kan helbrede dig fra enhver sygdom.

    SvarSlet

Sig noget - så bliver jeg så glad!